Älskaardiig

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Elin - 7 september 2013 23:35

Hejhej!

Började dagen med lite morgymnastisk och kvalitetstid med Julia. Bullutdelning då alltså...

Sen har jag spenderat dagen i sporthallen och spelat träningsmatcher. Gick väl sådär, min insats va väl okej, den kunde dock ha varit bättre. SM laget kommer ut imorgon, tror absolut inte att jag är med men vi får väl se...

Ikväll va jag och louise i Kristianstad och kollade på one directions film på bio. Den va grymt bra och enligt mig mycket bättre än Justin Biebers. Men det är min åsikt.

När vi satt på stationen och väntade på tåget så ringde det i min telefon. Dolt nummer så louise svarade. Det va en kille från Eskilstuna som vi träffade på en handbollscup i januari 2012 tror jag. Sjukt snäll är han men blev riktigt förvånad när han ringde mig av alla människor i denna värld. Vi har inte pratat på typ ett år...

Vi tog tåget hem vid nio så vi va hemma vid tjugo över. Stellan hämtade louise och jag har pluggat lite till tisdag. Går ganska bra nu men jag är grymt nervös...

Ska nog snart ta och sova, är fruktansvärt trött. Imorgon kanske jag ska vara med Emelie, annars ska jag städa på rummet, vila och plugga lite.

Ha det bra!

Av Elin - 7 september 2013 23:28

Hejhej!

Började dagen med lite morgymnastisk och kvalitetstid med Julia. Bullutdelning då alltså...

Sen har jag spenderat dagen i sporthallen och spelat träningsmatcher. Gick väl sådär, min insats va väl okej, den kunde dock ha varit bättre. SM laget kommer ut imorgon, tror absolut inte att jag är med men vi får väl se...

Ikväll va jag och louise i Kristianstad och kollade på one directions film på bio. Den va grymt bra och enligt mig mycket bättre än Justin Biebers. Men det är min åsikt.

När vi satt på stationen och väntade på tåget så ringde det i min telefon. Dolt nummer så louise svarade. Det va en kille från Eskilstuna som vi träffade på en handbollscup i januari 2012 tror jag. Sjukt snäll är han men blev riktigt förvånad när han ringde mig av alla människor i denna värld. Vi har inte pratat på typ ett år...

Vi tog tåget hem vid nio så vi va hemma vid tjugo över. Stellan hämtade louise och jag har pluggat lite till tisdag. Går ganska bra nu men jag är grymt nervös...

Ska nog snart ta och sova, är fruktansvärt trött. Imorgon kanske jag ska vara med Emelie, annars ska jag städa på rummet, vila och plugga lite.

Ha det bra!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards