Älskaardiig

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Elin - 6 september 2013 23:11

Hejhej!

Har inte skrivit på ett bra tag nu, har helt enkelt inte orkat.

Idag va det iallafall fredag, en riktigt dryg skoldag faktiskt och att sluta med typ 70min SO gör inte saken bättre.

Hade urnsättning för min älskade farmor idag. Saknar henne något enormt, det är så tomt utan världens finaste människa. Men jag lever för henne och jag vet att hon alltid finns med mig oavsett vad.

Ikväll va vi hemma hos farfar och fikade och så. Busade lite med kusinerna också. Hade med mig AM boken eftersom att jag måste plugga som satan nu innan tisdag så Anton han hjälpte mig lite. Haha, min gullunge.

Fick 70/70 på testet på internet som jag gjorde precis, den glädjen slår mycket. Måste verkligen klara det på tisdag. Klarar både jag och Jonna det så är vi 5 stycken som ska köra till mc donalds och äta.

Imorgon ska jag dela ut bullar och sen ska jag spela träningsmatcher uppe i hallen. På kvällen blir det bio i Kristianstad med louise.

Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards