Älskaardiig

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Elin - 2 september 2013 23:32

Hejhej!

Måndag idag igen, vilket betyder att den sega skolan är igång. Dock hade vi en rätt snygg vikarie på matten så dagen blev genast lite bättre ;)

Efter skolan va jag och mamma på vårdcentralen och kollade min axel hos en doktor. Ja, jag och Victoria gick in tidigare under dagen och träffade en sjuksköterska. Doktorn sa iallafall något om muskelfäste eftersom att jag va överrörlig men att det skulle bli bättre om ett tag. Ska iallafall ta och skaffa mig ett axelskydd som man kan ha på båda axlarna eftersom att jag oftast har problem med min högra axel...

Ikväll va det träning, gick helt okej ändå. Hade riktigt ont i min axel under hela träningen men det är en viktig vecka så jag måste träna. Mattias håller på att ta ut sm laget och jag vet att jag inte är ett självklart val så denna veckan måste jag kämpa för att överhuvudtaget ha en liten chans...

Har även pluggat som en galning till moppekörkortet idag eftersom att mamma har bokat uppskrivningstid. Ska skriva upp på min födelsedag så antingen blir det den bästa födelsedagen någonsin eller den absolut värsta födelsedagen någonsin...

Nej nu ska jag sova... Lustig att jag alltid ska vara så trött på eftermiddagarna men inte på kvällarna...

Ha det bra!

Det börjar likna något nu ;)

och jag har världens finaste vän

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards