Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

Arg...

Av Elin - 20 augusti 2013 22:44

Hejhej!


Idag va det dags för skola igen. Äldst på skolan nu med massa jobbiga sjuor som springer rundor, va vi verkligen så jobbiga? Dock känns det lite skumt att alla yngre flyttar på sig i korridoren när man kommer...

Vårt schema är sämst och det vi fick som vi ska ha i skåpen och kalendern är helt rörigt. Tar typ 5 minuter att hitta vilken lektion man har. Saknar redans Martins scheman av världsklass.

Dagen gick iallafall fort och va helt okej, men det är väl för att vi inte gjorde speciellt mycket på lektionerna.


Har inte gjort mycket sen jag kom hem från skolan. Typ kollat på one tree hill, ätit, pratat med farfar & gjort några av alla de 60 testerna inför teoriprovet. Det är sånna man fick av trafiksskolan för att kunna träna. Blev underkänd på det första som jag började på i osby innan vi hade pratat om det, men jag blev godkänd på de två jag gjorde hemma ikväll. Det är alltid något, åhh vad jag längtar.


Imorgon är det skola och sen ska jag till byn och kolla synen så att jag kan skicka in min ansökan om körkortstillstånd. Man kan inte boka uppskrivningstid innan man har fått det och jag vill ju helst skriva upp på min födelsedag och eftersom att den tidigaste tiden va 3 veckor fram när Jonna bokade så börjar det bli dags... Sen på kvällen har vi iallafall träning.


Ska även säga grattis till världens bästa Jonna som fyller 15 idag.


Nej nu ska jag sova så att jag orkar gå upp imorgon, ha det bra!



Har förresten kommit på vad jag önskar mig mer av mamma och pappa, jag har redan fått massor men jag vill ha ett mopedlås för jag vill inte ha kedjan som jag använder nu...


Och av släkten önskar jag mig en victoria secret body mist som finns på nisses i hässleholm och parfymeri 1 i kristianstad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom at...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards