Älskaardiig

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Elin - 28 augusti 2013 21:52

Hejhej!


Idag har varit en hemsk dag...

Vi cyklade till reningsverket i hässleholm och hade studiebesök där i typ en timme innan vi cyklade till Magle våtmark. Där hade vi grupparbete, som vi ska fortsätta med på 4 NO lektioner. Jag och de andra gruppmedlemmarna kommer verkligen inte överens så vi stod mest och va ovänner om allt.

När vi va klara där så cyklade vi hem, det va tråkigt att cykla dit men rätt skönt att cykla hem.


Har sovit hela eftermiddagen typ. Mår inte alls bra. Har ont i huvudet, i halsen & i öronen + att nästan är helt igentäppt... Därför blev det ingen träning för min del ikväll. Va dock uppe och lämnade rebeccas vänstersko och hämtade min egen då hon hade råkat ta fel när vi va i höör i helgen.


Nu har jag ätit tårta som jag gjorde till mamma igår när hon fyllde år, kollat på moppehjälmar och gjort ett teoriprov på datorn. Hoppas på att mitt körkortstillstånd kommer imorgon eller på fredag så att jag kan boka uppskrivningstid, förhoppningsvis får jag ju skriva upp på min födelsedag...


Nej nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar imorgon...


Ha det bra!


Här är några av hjälmarna jag hittade, kollade bara lite snabbt...


       

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards