Älskaardiig

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Elin - 4 augusti 2013 23:20

Jag köpte gummi toffsar när vi va på emporia i tordags. Jag provade de idag när jag va ute och sprang och gud vad bra de va. De flyttar inte på sig alls utan sitter kvar där de ska. Det enda negativa är att de kan va lite besvärliga att få ur håret, men det är ändå inget som jag upplever som ett problem.


De ser ut såhär:

 

Jag köpte mina för ca 30kr på H&M. Värt att testa om du stör dig på att toffsen inte sitter där den ska när du tränar.

Av Elin - 4 augusti 2013 23:03

Hejhej!


Idag har jag inte gjort alls mycket. Har kollat på två filmer, plockat ytterst lite på mitt rum och sprungit de sista 3 kilometrarna.

Kollade på a walk to remember & just my luck , rätt bra filmer faktiskt. A walk to remember är dock den bästa av de två.

Det gick rätt lätt att springa idag, benen bara sprang utan att jag tänkte efrter riktigt. Skönt när det är så. Jag är en sån som kan springa rätt långt i samma tempo, men jag skulle aldrig klara att springa en kortare sträcka snabbare bara för att jag ska springa kortare. Jag måste hålla samma tempo annars går det inte, vet inte hur jag ska förklara menmen...

Jag hatar att springa med gud vad skönt det är efteråt.


Nu sitter jag här och dricker mjölk. Valios laktosfria mjölk är något av det godaste som finns. Ska snart gå och locka håret med strumpor och sen ska jag lägga mig och kolla på film.


Förresten, hårinpackningen som jag provade igår är verkligen bra. Mitt hår har varit jättefint och lent och massa sånt hela dagen. 


Ha det bra!


Ungefär såhär kände jag mig innan jag sprang:

 


Men såhär glad och nöjd va jag efteråt:

     


Här är en bild på mina nya översköna skor, vi kommer få en bra tid tillsammans:

 


Mina gamla va ju ganska skabbiga och på gränsen till för små. Sen va de inte alls lika sköna längre...

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards