Älskaardiig

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Elin - 12 augusti 2013 22:29

Hejhej!


Idag har varit en sån dag då jag tänker alldeles för mycket på saker som jag inte borde tänka på. Saker som gör mig deprimerad & ledsen, saker som gör att ångesten kommer... Menmen, vissa dagar är sånna dagar och jag kan behöva det ibland.


Ikväll va det träning, gick ganska bra tills vi skulle spela. Men det är svårt då vi inte har tränat på spel än. Börjar iallafall bli van vid klistret. Dock slutar det alltid med att jag har klister i hela håret och kläderna är sådär snygga efteråt. Dessutom är det svinvarmt i vinslövs sporthall så det är som att träna i en bastu, man är svettig innan man ens har börjat...


Nu sitter jag här i min säng, lyssnar på skön musik, dricker aloe vera dricka och kollar på olika frisyrer. Ska klippa mig imorgon, förmodligen bara det som är slitet (vilket är myyycket) men det hade varit roligt med något ''speciellt''. Jag har dock ingen aning om vad så vui får väl se...


Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards