Älskaardiig

Alla inlägg den 15 augusti 2013

-

Av Elin - 15 augusti 2013 23:43

Hejhej!


Vaknade av att jag hörde gammelfarmors röst imorse, min ängel. Eller ja det va väl inte i morse kanske med tanke på vad klockan va... Jag & Mamma körde iallafall ner till byn och fikade med henne när hon va klar med det hon skulle.


Sen gick jag hem & satt mig och kollade på one tree hill. Läste även igenom alla broschyrer som jag fick av trafikskolan med posten idag. Något man skulle ha läst innan kursen, men det va mest bas saker som man redan kan.


Ikväll va det träning, gick helt okej ända tills det va dags för knäprogrammet... Mina knän strejkade efter ett tag. Aja, jag börjar vänja mig vid det. Träningen gick riktigt fort iallafall, de två timmarna bara flög förbi eller något. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, kollat på one tree hill, ätit, gjort milkshake & funderat.


Imorgon ska vi kolla på en lägenhet till farmor, och så ska jag nog köpa glass med kusinerna, sen skulle jag och Agnes springa också... Vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag iallafall försöka sova så ha det bra alla fina människor!

Av Elin - 15 augusti 2013 02:09

Hejhej!

Har legat i soffan och kollat på one tree hill i stort sätt hela dagen. Har haft fruktansvärt ont i huvudet vissa stunder. Tog iallafall tag i mitt liv och åkte och tränade. Va inte med i en halvtimme fråns jag hade hemskt huvudvärk och rörde jag huvudet för fort så snurrade allt...
Jag och louise tog därför en kvällspromenad på slingan och pratade om allt. Mycket snack om skolan och jag kom på varför jag har mer skolångest än jag brukar. Jag har inte en enda aning om vilken linje jag vill gå på gymnasiet och snart ska jag välja. Tiden går så fort tills det är dags...

Ringde även trafikskolan i Osby i morse så jag och Jonna ska gå moppekurs där på söndag & måndag. Har bara hört massa bra om stället så vi får säkert det roligt.

Nu ska jag försöka somna, har hemska problem med det nu för tiden, vet inte varför... Sen har jag dessutom så ont i mina knän så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra åt saken.

Det blev ett gnälligt inlägg idag men jag är på sånt humör. Ha det bra!

Ungefär såhär glada va jag & louise över att vi inte kunde träna...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards