Älskaardiig

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Elin - 11 augusti 2013 21:39

Hejhej!


Idag har jag inte gjort mycket mer än duschat. Har varit fruktansvärt trött och har haft ont i huvudet. Därför har jag gjort ett litet collage på saker som jag önskar mig. Detta är sakerna jag kan komma på just nu, den lär uppdateras efter hand. Men igår va det exakt en månad tills jag fyller årså jag tänkte va ute i god tid för en gångs skull..


(Navelpiercingen behöver inte se ut precis så, tog bara en bild jag hade på datorn. Löparjackan behöver inte heller se ut precis så)


 

Av Elin - 11 augusti 2013 00:04

Hejhej!


Åhh vad arg jag blir på bloggplatsens app. Har skrivit 3 inlägg som inte har lagts upp och det är så irriterande.


Igår och idag har jag iallafall varit på rally i hässleholm. Jag och Hampus tog moppen dit och kollade igår, smidigt, men det va ganska kallt att åka hem vid halv 11. Mange skulle ha kört men han fick bryta efter garnisonen igår, bara massa klödder med den bilen.. Menmen..


Det har varit två grymma dagar med mycket skratt, grymma bilar & härligt folk. Nu ligger jag i min säng och är dödstrött. Ska lägga ifrån mig datorn nu och sova, sen lär jag väl sova hela dagen imorgon...


Ha det bra!


     

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards