Älskaardiig

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Elin - 31 december 2013 00:45

2013, året då jag blev en starkare människa. Men även året då jag förlorade två av världens finaste personer. Året då snapchat blev det populära och selfie blev ett ord i ordlistan. Året då det var jag & fina vänner som lös upp i vinslöv på lucia. Året jag fyllde femton, gick på moppekurs i Osby med grymt härliga människor och sedan klarade körkortet.  Ja det finns så fruktansvärt många saker som jag tänker på när jag tänker tillbaks på året som har gått.


Därför tänkte jag nu tar igenom mitt 2013 med hjälp av bilder från min instagram. Och som ni vet nu så är det bara att klicka på bilderna för att få de större.


Januari:

 

      

Månaden då jag förlorade min älskade farmor. Men även månaden som jag lyckades tjata till mig en navelpiercing, spenderade många kvällar i sporthallen och gick vidare till steg 4 med mina stjärnor.


Februari:

 

 

Månaden då vi hade begravning för min ängel. Även månaden då jag spelade cabby cup i P98 klassen.


Mars:

 

     

Månaden som jag åkte buss upp till Eskilstuna och spelade steg 4 med brudarna. Även månaden som jag förlorade min gammelfarfar/min bästavän & månaden som jag hade en grymt awesome prao på norra skåne.


April:

 

     

Månaden då det va mycket sista med mina brudar. Även månaden som jag och emelie skulle åka inlines men tog kort istället, månaden jag blev glasögonorm och månaden som vi var på lalandia.


Maj:

 

         

Månaden då det äntligen blev vår på riktigt. Även månaden då vi kollade på SM finalerna i Göteborg, jag färgade håret till en färg som jag verkligen trivs i, tog kort istället för att plugga, hade första beachhandbollsträningen med killarna & överraskade Jennie.


Juni:

 

   

Månaden då vi fick sommarlov och bara njöt. Men även månaden som jag blev totalt krossad och månaden som mina fina vänner komfirmerades.


Juli:

 

       

Månaden då jag insåg att jag va stark utan honom. Även månaden då det va åhus beachhandboll, månaden då jag spenderade dagar på öland med kusinerna & åt kina mat med fina vänner.


Augusti:

 

   

Månaden då jag och emelie spelade handboll på vinslövsdagarna och toh egopics efter att ha ätit pizza med Oscar. Även månaden som vi hade träningsläger i Höör.


September:

 

     

Månaden då jag fyllde 15 år. Även månaden då jag klarade körkortet, körde till mc donalds fruktansvärt många gånger & hade släktkalas.


Oktober:

 

 

Månaden då vi hade lucia fotografering och jag va på matmässan i Malmö.


November:

 

 

Månaden då jag spelade min sista handbollsmatch detta året och sedan hoppade på kryckor i 3 veckor. Även månaden då vi var i Malmö och kollade på slaget i Malmö.


December:

 

         

Månaden utan snö. Då jag hade massor med lucian, firade jul hos farfar (fösta utan farmor), hade julmys med emelie, fick en ny mobil och gymmade med mina favoriter.


Tack 2013, du har varit helt okej, men nu ser jag fram emot 2014!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards