Älskaardiig

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Elin - 25 december 2013 22:54

      Eftersom att det va väldigt längesen jag skrev så lovade jag Erica att jag skulle lägga upp bilder på mina julklappar... Jag har säkert glömt något men så blir det ibland...


  • Vit & silvrig iPhone 5S

 

  • Sony DSC-QX10 (några av bilderna är tagna med denna, därför är de inte jättebra, har inte riktigt lärt mig hur den fungerar än...)

 

  • 2st skal

 

  • 3m laddare

  • Laddare till bilen och skärmskydd

 

  • Leopardrem till kameran (förlåt för dålig bild, såg det nu)

 

  • Victoria's Secret - Pure Seduction

 

  • Shampoo & deo

 

  • Smink & nagellack

 

  • Locktång

 

  • Smycken (som jag ska byta av olika anledningar)

 

  • Strumpor & mössa (hade en sån innan men den lyckades jag såklart slarva bort för ca 2-3 veckor sen)

 

  • Presentkort på H&M & Hollister

 

  • Tomte med pengar, Glastomte & Glasgran

 

  • Lysande julgran

 

  • Kort på min favoritkille

 

  • Choklad

 

  • Dagbok/Skrivbok

  • Pengar
  • Boyfriend jeans (fast de ska jag byta för de satt konstigt)

Nu hoppas jag att Erica är nöjd, Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards