Älskaardiig

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Elin - 30 december 2013 22:29

Jag har så grymt dålig fantasi så det är helt sjukt. Jag skrev igår att jag skulle fundera på något kul att skriva här, tror ni att jag har kommit på något? svar nej. Jag gör ingenting på dagarna, men jag har för dålig fantasi för att komma på någonting att göra också. Och ja, nu babblar jag idag igen...


Idag skulle jag gå upp klockan 11 och jag satt klockan, men jag somnade om igen. Så jag gick halv 1 istället... Sen har jag inte gjort speciellt mycket, kollat på film och börjat kolla om gossip girl. Har sett hela serien men man kommer inte ihåg vad som hände i början så jag har kollat på de första avsnitten idag. Skulle ha gymmat med Emelie och faktiskt hittat på något men hon skulle ha gäster för hennes pappa fyller år idag så det blev inte heller av. Nej nu ska jag sluta babbla om massa onödiga saker och försöka komma på något roligt att skriva istället.


Ha det bra!

Av Elin - 30 december 2013 01:40

Jag måste verkligen bättra mina sovrutiner. Heter det ens så? aja. Jag somnar vid 3 typ och idag gick jag upp klockan 2. Så imorgon ska jag sätta klockan på 11 och då ska jag gå upp. Haha, gud vad jag babblar om massa onödiga saker alltid...


Idag har jag inte gjort mycket. Målat om naglarna då jag fick nytt GelLack av pappa i julklapp, kollat på film och provat locktången som jag fick av farfar i julklapp. Har sån sjuk träningsvärk i armar och baksida lår sen igår. Men ska på det imorgon igen med Emelie. Bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna. Tycker att det är så sjukt skönt att gymma nu när jag inte får träna handboll. Har alltid sagt att det inte är mig grej men jag har gjort det 2 gånger denna veckan och är redan fast. Problemet är bara att om ca 1,5 vecka lämnar jag tillbaks min tagg och börjar som vanligt hos sjukgymnasten igen...


Nej nu ska jag sluta babbla, ska se om jag kommer på något roligt att skriva om i ett inlägg. Ha det bra!


 

Att få bort GelLack är inte lätt, man känner sig lite rolig med folie på fingarna faktiskt...


 

Dålig bild, men finfint nagellack som jag fick av pappa. Silverälskaren gör på guld.


 

Grymt bra locktång, behöver inte hålla alls längre för att få en perfekt lock. Inte riktigt såhär jag brukar locka håret, men jag ska försöka på lite olika sätt de kommande dagarna.

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards