Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

taggad som satan

Av Elin - 24 januari 2013 23:22

Tjenamittbena!


* Kinatejp på axeln - chek

* Sista träning innan SM - chek

* Taggad som satan - chek

* Redo att krossa - chek


MER REDO FÖR SM ÄN NÅGONSIN!


men vi börjar med gårdagen...


igår va en ganska jobbig dag, men jag va i skolan, lite för att slippa tänka på allting... men igår va även ett lätt skoldag. Vi åkte skridskor direkt på morgonen och det gick faktiskt väldigt bra, stolt över mig själv som inte trillade en endagång, haha. Sen hade vi lite teori på idrotten, NO och SO och sen slutade vi.


efter skolan blev det massa mys, det behövde jag verkligen. fick dock värsta känslochoken och kände hur tårarna kom... men det är okej att gråta, det är okej att få känslochokar, och jag hade världens finaste person i min närhet som fick mig att må bättre igen. igår kväll va det egentligen träning, men jag va så trött så att jag kunde ha somnat ståendes så därför skippade jag den..


idag va det skola som vanligt igen, torsdagar är så långa och jobbiga... efter skolan hade jag massa läxa, och jag har bara varit borta 2 dagar, sjukt... men jag har iallafall suttit med det hela eftermiddagen och ikväll va det sista träningen innan SM. och jag är riktigt taggad.


men nu ska lilla trötta jag sova, fredag imorgon, HÄRLIGT!


 



Farmor, den finaste ängeln av alla

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom at...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards