Älskaardiig

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Elin - 23 januari 2013 06:44

imorse fick himlen sin finaste ängel någonsin.


min farmor, min hjälte, min kämpe, men inte ens hon klarar allt. min farmor vann över sin sjukdom flera gånger, och oavsett hur sjuk hon va så försökte hon ha ett leende på läpparna hela tiden. men imorse hamnade farmor på ett bättre ställe, ett ställe där hon kommer att ha det bra, där hon slipper ha ont och där vi slipper se henne lida. himlen har fått sin finaste ängel någonsin och det har tänts en ny stjärna på den mörka natthimlen. jag vet att farmor alltid kommer finnas vid min sida, kommer vara stolt över alla mina val oavsett hur galet det blir ibland, kommer finnas där och hjälpa mig förbi alla hinder jag stöter på.


min farmor va världens finaste människa. hon va inte bara min farmor, hon va min bästavän och jag kunde prata med henne om exakt allting. hon har lärt mig så fruktansvärt mycket under mina år och vi har så otroligt många minnen tillsammans. alla rallytävlingar och alla sommrarna i Åhus. jag kunde inte ha fått en finare farmor. men livet är inte rättvist och även de mest omtycka drabbas...


idag skänker jag mina tankar till min otoligt starka farfar som jag älskar över allt annat. han har funnits vid farmors sida genom allt, försökt att vara stark även fast han har tyckt att det är fruktansvärt jobbigt.


tårarna har runnit ner för mina kinder hela morgonen, men jag är nog fortfarande lite i chok... kan fortfarande inte riktigt förstå det. men farmor har det bättre nu.


23/1-2013 - dagen då himlen fick sin finaste ängel någonsin


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards