Älskaardiig

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Elin - 18 januari 2013 22:01

Tjenamittbena!

Igår började vi klockan 9, ganska chill faktiskt. Dock dissikerade vi hjärtan och det va inte lika chill. Ganska äckligt faktiskt, så sen mådde jag illa resten av dagen. Efter skolan stod jag, Erik, Oscar och Lucas utanför Erik och pratade i typ evigheter, så fruktansvärt kallt! Sen blev det massa mys hela eftermiddagen och på kvällen va det träning.

Idag va det skola som vanligt igen. Gjorde köttfärsgratäng på hemkunskapen, så det satt vi och åt vid 09.40 Men fredagar är ändå helt okej. Efter skolan blev det lite mys och sen cyklade jag till hallen för att träna killarna. Dock kom världens bästa Erik och hjälpte mig och Malin idag. Vilken skillnad det blev på killarna helt plötsligt, men de lyssnade på hans tips så jag tror de lärde sig en del faktiskt. Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt, i stort sätt ingenting...

Imorgon blir det först morgonträning och frukost med brudarna och sen åker jag på sammandrag i Tomelilla med killarna. En hel lördag med massa handboll.

Ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards