Älskaardiig

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Elin - 28 januari 2013 23:17

Tjenamittbena!

Det tar lite emot att säga det men idag är en bra dag trots att det är måndag. Skola och så, bästa håltimmen någonsin! Lyckades tappa ett glas på hemkunskapen, grym som jag är... Och mina och Jonnas pannkakor, som knappt smakade pannkakor, blev lite misslyckade och friterade ;)

Efter skolan blev det lite mys, sen somnade jag på soffan. Det va ingen träning ikväll så jag har inte gjort speicellt mycket. Kollat lite på gossip girl och tagit det allmänt lugnt.

Men nu ska jag sova så ha det bra!

Av Elin - 28 januari 2013 23:17

Tjenamittbena!

Det tar lite emot att säga det men idag är en bra dag trots att det är måndag. Skola och så, bästa håltimmen någonsin! Lyckades tappa ett glas på hemkunskapen, grym som jag är... Och mina och Jonnas pannkakor, som knappt smakade pannkakor, blev lite misslyckade och friterade ;)

Efter skolan blev det lite mys, sen somnade jag på soffan. Det va ingen träning ikväll så jag har inte gjort speicellt mycket. Kollat lite på gossip girl och tagit det allmänt lugnt.

Men nu ska jag sova så ha det bra!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards