Älskaardiig

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Elin - 4 januari 2013 19:38

Tjenamittbena!


Innan jag börjar ska jag mest säga att jag skulle ju fixa det med bilderna. Jag gjorde Ericas och sen orkade jag inte för jag insåg att jag inte hade bilder på alla, så Erica hon får va där lite för sig själv. 


Idag är ändå en ganska bra dag. Jag vaknade redan vid 09.30 (gick dock inte upp då), min hosta är nästan borta och pappa har ringt och bokat tid på evil women.


Idag har jag kollat på skidor och fixat lite med ett skal jag köpte i stan igår. Det är ett svart silikonskal med små hål i så ska man sy korsstygn på det. Det blev ganska coolt faktsikt. 


Eftersom att min pappa inte är så seg så ringde han till hon på evil women. Hon frågade om jag ville komma idag men eftersom att mamma jobbade och hade bilen och sånt så fick jag tid på måndag klockan 10. Jag kommer typ dö men jag ska ha en navelpiercing, SÅ ÄR DET BARA! Så ha det bra alla fina vänner, tack för att ni finns, hoppas ni får ett bra liv utan mig ;)


Nej nu ska jag nog gå och göra nutellamousse, ifall vi har tillräckligt mycket nutella...


 


Här kommer en dålig mobilbild på skalet:

 

Av Elin - 4 januari 2013 00:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Elin - 4 januari 2013 00:42

Tjenamittbena!


Det måste vara något fel på mig... Jag släckte lampan vid 1- halv 2 inatt och visst det tog ett litet tag att somna men inte så farligt länge och ändå vaknade jag inte förens halv 1 idag... Sen är liksom hela den dagen förstörd för jag är trött resten av dagen.


Iallafall gick och duschade och fixade och så. Vid tjugo i tre tog jag och mamma tåget till stan. Vi bytte min blus, hittade lite till, pratade lite med en av mammas handbollskompisar och sen gick vi bort till studio wass. När vi kommer in där så säger hon att den som piercar har semester och kommer tillbaka i slutet av januari med att vi kunde boka tid ändå. Jag ger mamma världens blick och säger att då är ju handbollen och skolidrotten och så i full gång igen. Mamma får ett visitkort och vi går ut, vi hinner inte mer än så fråns jag säger att jag vet ett ställe i hässleholm där jag kan göra det, så mamma ska ringa dit imorgon och förhoppningsvis kan hon köra en navelpiercing på mig ganska snart. 


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, som vanligt då alltså. Såg att några kompisar som jag inte har träffat på ett år skulle spela hallby och jag fick genast tanken 'varför frågade jag inte om jag fick följa med agnes?', men det är ju sådags nu... SURT!


Så idag är en suris dag, hoppas hon på evil woman i hässleholm kan göra mig gladare imorgon. 


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards