Älskaardiig

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Elin - 3 januari 2013 00:02

Tjenamittbena!


Nej livet är inte rättbist, verkligen inte. De som är riktiga kämpar är de som drabbas, jobbigt men sant..


Idag har inte varit någon bra dag. Massa tankar har flugit runder i mitt lilla huvud... & att farfar kom och berättade en sak gjorde inte det bättre. Det enda positiva med dagen är typ att min hosta börjar lossna, vilket är fruktansvärt skönt. NU VILL JAG TRÄNA! Måste få röra på mig, lederna blir ju inte direkt bättre av att ha det såhär och jag som har så fruktansvärt dålig kondis, detta gör inte saken bättre direkt. Gäller att ligga i när jag väl får börja igen, kanske får ta mig i kragen och dra ut och springa lite utöver handbollsträningarna...


Imorgon eftermiddag ska jag & mamma in och byta en sak som jag köpte häromdagen men som jag såg att va sönder när jag skulle ta den på mig på nyår.. Mamma sa även att vi skulle gå in på studio wass och se fall de hade tid annars ska vi boka en tid så att jag äntligen ska få ta min navelpiercing. Har dessutom bara tjatat om det (till mamma & pappa då) i ca en månad... Dock är jag nål/sprut rädd så jag vet inte riktigt hur det kommer gå, men de flesta säger att man bara känner den hemska smärtan i typ 3 sekunder...


Nej, nu ska jag kolla klart på en film och sen sova, måste få in bättre rutiner, kan inte vakna vid 11-12 var dag..


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards