Älskaardiig

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Elin - 28 juli 2011 23:27

Min älskade klass, som jag kommer sakna er.

Alla våra minnen tillsammans, några dåliga men dom flesta bra.

Så många gånger vi har skrattat, haft roligt & haft knasiga stunder tillsammans och nu tar det slut.

Vi, världens underbaraste klass ska delas på tre. Jag har gått med er i hela mitt skol liv, ni är mina klasskompisar, det e inget fel på de nya men ni är ändå de som kommer räknas som gammla goda klasskompisar. Det e er jag kommer komma ihåg när jag blir äldre.

Jag kommer säkert vänja mig men långt där inne kommer jag alltid att sakna er.

Ni kommer alltid att betyda någon för mig, jag älskar oss för den klass vi va. Världens bästa klass!


 

Av Elin - 28 juli 2011 22:07

Tjenamittbena!


Nu e jag hemma från två dagar i Åhus.


Igår va det maria magdalena marknad, fick ett jätte fint halsband av farmor. Sen hade jag och farmor inget att göra så vi körde till Eko och då kör man förbi scout lägret i rinkaby. Herregud vad stort det e! En buss i minuten i 12 timmar, det e 720 bussar och räknar man 50 i var buss så e det 32 000 personer... Jag fattar inte det.


Idag har vi bara suttit i husvagnen och spelat kort.

Nu ligger jag o kollar datan, skriver med erica och kollar på Gyllene tider film... De e nice det! ;)


Har kommit på att det står små roliga saker på glasspinnarna till päron splitt...

På dom jag har fått har det stått:


*Vad gjorde bagaren när polisen kom? -Smet


*Vad är det som är ditt men som andvänds mest av andra? -Ditt namn


* Vad är höjden av slöseri? -Att fotografera en Zebra med färgfilm


*Vilket djur i djunglen går sämst? -Går-illan


Inte världens bästa men ändå...


Erik ny tycker jag faktiskt att du kan ta och komma hem. Du åker ifrån mig hela tiden o jag saknar dig! Jag älskar dig så sjukt obeskrivligt enormt mycket! (L)


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards