Älskaardiig

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Elin - 24 juli 2011 21:18

Tjenamitbena!


Här kommer resten av min dag. Jag har inte gjort så mycket så bara suttit framför datorn i stort sätt, för vår tv funkar inte.... Och jag som hade längtat efter tv:n.


Jag skrev denna listan innan:

 

Men jag har faktiskt redan gjort lite o jag vet en sak som ska dit.


* Äta -chek

* Fixa naglarna

*Kolla på film -håller på så chek

*Lägga in bilderna från Åhus i datorn -chek

*Kanske fixa lite på bloggen - det struntar jag i


Lägga till på listan:

* Duscha


Jag har även pratat med en som nog ska göra en ny header till mig, vi får se.


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 24 juli 2011 14:26

Tjenamittbena!


Nu är jag hemma igen efter en rolig vecka i husvagnen i Åhus så nu kommer jag nog va bättre på att uppdatera här, men jag kan inte lova något.


Idag åkte Erik till Prag, att du ska åka ifrån mig hela tiden... Han sov iallafall 2 nätter hos oss i husvagnen.


Idag har jag bara packat förtältet, åkt hem och sen har jag inte gjort då speciellt mkt.


Det kommer kanske lite bilder från Åhus senare i veckan. Nu bjuder jag på en bild på en av mina gulliga kusiner.


Ha det bra!


Hej Svejs!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards