Älskaardiig

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Elin - 10 juli 2011 12:26

Tjenamittbena!


Happyface på Elin för min älskling är äntligen hemma igen!


Här kommer resten av veckan= torsdag-Söndag.


Torsdag: Först va jag med Nawal, vi sjöng sing star, satt vid datorn och lite sånt. Sen gick vi till frillan med Clara och Mikaela. Där träffade jag Anna, Stoffe, Julia & Liam så jag badade lite med gulliga Julia. Gjorde jag nått mer i torsdags? det vet jag inte, kanske kanske inte...


Fredag: I fredags kom äntligen min underbara Evelina till Vinslöv. Dagen spenderades mest hos morfar med Evelina och Emmie. Vi hade sjukt roligt!

"Vad gör du eve? -Jag raggar bara lite på Jord-gubbarna!" "Vad höll du på med eve? - Jag satt mig på botten och skrattade lite, sen insåg jag att det va under vatten så det gick inte så bra" "Gillar du fiskarna emmie? -Ja, jag tror jag ska börja ragga på dem..." Haha sjukt sköna tjejer! På kvällen var jag på kristianstad dagarna med Emmie, Annelie och Annie.


Lördag: Jag gjorde inte så mycket, satt och kollade på Partille vup finalerna på tv:n som pappa hade kopplar till datorn för att det skulle synas bättre. Helt plötsligt va det dax för P 13 och för Ifk kristianstad - HK 1 från Island. Ifk killarna kämpade på bra men inslänningarna va duktiga och vann. Men grattis till andra platsen killar! På kvällen va jag, mamma, pappa, krister, lena & jacob inne på kristianstad dagarna. Jacob mosade mina tår typ femtioelva gånger... Vi gick även lite men Clara och Nawal. Erik och dom kom även hem igår! Happyface!


Söndag: Än så länge har jag inte gjort så mycket, fixat lite med sakerna till Åhus annars inget. Vill träffa min Erik. NUUUUUU! Får se om jag får träffa han idag, hoppas det!


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards