Älskaardiig

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Elin - 6 juli 2011 21:44

Tjenamittbena!


Jag insåg precis att jag inte har skrivit sen i lördags men det kommer nu...


Söndag: Min söndag spenderades med Erik, Isak & Lite Oscar. Jag fick träffa dom innan dom åkte det till Partille.


Måndag: Erik åkte till Partille, kände på mig att jag kommer sakna han och det gör jag verkligen! Men jag va med Erica. Vi åkte in till stan vid 5 i 3 och hem igen vid halv 4 men vi hann det vi skulle och biljetten på vägen hem va billigare... Jag vet vi ärlite knasiga... ;)


Tisdag: Jag hjälpte pappa att tvätta förtältet och lite så. Handbollsträning på kvällen. Ovanligt seriöst och det gillar jag.


Onsdag (idag): Dagen har spenderats hos mormor & morfar med kusinerna.  Nu sitter jag och kollar på Sverige-USA.  Jag ska gotta mig med lite glass och försöka att sakna erik mindre men det går nog inte... ;)


Ha det bra!


Hej Svejs!


Förresten det har inte kommit några bilder på länge men min dator har typ gått i sönder. Det funkar så men fästet till skärmen har gått i sönder på ena sidan. Svårt att  förklara men ändå.


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards