Älskaardiig

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Elin - 2 juli 2011 22:15

Tjenamittbena!


Kom hem från Åhus för ca 15 min sen...


Vi åkte dit när vi hade ätit pizza för att äta glass och kolla på platsen vi ska ha när det är beachhandboll.

Jag vet jag gnällde innan om att jag har världens tråkigaste föräldrar och att vi aldrig gör nått och det tycker jag fortfarande. Vi gjorde detta bara för att jag hade varit så sjukt arg och börjat gråta för att dom inte förstår. Jag grät ganska länge till och med...


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 2 juli 2011 18:09

Varför har just jag världens tråkigaste föräldrar?
För det har jag helt seriöst. Vi gör aldrig nått, vi åker aldrig någonstans för att jag ska få ha roligt, ALDRIG!


Idag har jag vatt med Erica. Vi badade, fotade och åt bär... Jag cyklade hem vid fya och vid typ 10 över 5 ringde Erik och undrade om vi ville följa med till Österslöv. Jag: Jaaaaaa, Mamma: Kan vi kanske men fråga pappa, Pappa: Nej jag vill inte sitta där och frysa! Så nu sitter jag här hemma och har verkligen ingenting att göra medans mamma och pappa håller på med allt och gnäller på att jag bara sitter framför datan/tv. Det är väl ändå deras fel?


+ Att jag vill träffa Erik extra mycket nu innan han åker till partille. Jag kommer sakna han nått enormt! Så sjukt mycket!


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards