Älskaardiig

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Elin - 11 juli 2011 22:22

Tjenamittbena!


Här kommer resten av dagen:


Erik kom vid typ lite i halv 12. Vi gjorde inte så mycket och sen helt plötsligt bestämde vi oss för att gå ut i husvagnen och kolla på film. Super mysigt! Ganska mörkt i husvagnen, regnet som hörs, en bra film och min älskling! Allt som behövs jue...

Vid lite i 3 körde jag och mamma ner till beachhandbollsplane, olofsson skulle ha följt med men hon trampade på en tistel så hon kunde inte. Jaja jag hade roligt med killarna, mamma och lena iaf.

Sen hem, göra vid mig & äta innan jag gick till stationen för att åka till K-stad och kolla på rix fm festival med Jacob. Stog med Eve, Moa och Sandra, underbara tjejer!

Kom hem för en stund sen och nu sitter jag här och glor.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men jag vet att jag ska träna beachhandboll iaf.


Ha det bra!


Hej svejs!

Av Elin - 11 juli 2011 11:18

Tjenamittbena!


Happy Face på Elin!


Gårdagen: Lite vet ni redan, efter det gjorde jag ungefär samma tills på kvällen när Erik m. fam kom! Happy Face!  Det finns inte så mycket mer att skriva om gårdagen...


Idag: Nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma sammtidigt som jag skriver med affe på fb. Kl 15.00 ska jag och Olofsson träna med P-99 för dom behövde folk och sen ikväll blir det KANSKE k-stad dagarna...


Ha det bra!


Hej Svejs!


Bjuder på en bild:

  Bild i repris men ändå...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards