Älskaardiig

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Elin - 27 juni 2011 22:45

Tjenamittbena!


Allt för dig gumman! Jag saknar dig nått enormt, det va längesen nu!

Erica, vi måste verkligen va!!!!!


Sen jag skrev sist så har jag sovit på soffan, fixat lite bilder & fixat på rummet i stort sätt...


Bara för att skriva något som Erica kan få läsa skriver jag om vad jag kommer göra i veckan av det jag vet...


Tisdag: Städa rummet, Beachhandbollsträning, annars inget...

Onsdag: Beachandboll på beachhandbollsplanen så där kommer jag va...

Torsdag: Kanske hjälpa till på Lansi...

Fredag: Vet inte, kanske lansi, kanske inte...

Lördag: Vet inte... Känner för att åka till Åhus, kanske nån som vill följa med och sova i farmors husvagn om hon ska va där?...

Söndag: Kanske Åhus, annars vet jag inte...


Erica Lager, en ängel utan vingar!

Jag älskar dig gumman! Du är underbar ochfinns alltid för mig.

Jag kan säga allt till dig och jag litar på dig till 1000!

Vi har inte tråkigt en enda minut och skrattar oss igenom dagarna vi tillbringar tillsammans!

Vi har samma dåliga humor och vår fantasi är bäst!

Ville bara veta att jag verkligen verkligen verkligen älskar diig gumman! (L)


Lite bilder från Åhus kommer KANSKE nån gång under veckan....


Ha det bra!


Hej Svejs!

Av Elin - 27 juni 2011 13:05

Tjenamittbena!


Nu va det mer än en vecka sen jag skrev sist men det är ju faktiskt sommarlov och då har man inte alltid tid och när man har tid har man inte ork. ;)


Jaja jag tar Summercamp lite snabbt och sen resten av veckan.


Summercamp: Kom dit på Söndagen och åkte hem på Onsdagen. Där imellan hann vi med mycket.

Vi spelade beachhandboll, tränade, träffade nya kompisar (även gamla), vissa badade, kollade på världens barnsligaste biofilm, tränade handboll, vilade och blev totalt utmattade. Vi sprang blandannat en runda inne i Lund på ca 3 km kl 08.00 på morgonen innan frukost...

Jaja jag hade iaf sjukt underbart roligt!

Wilma som jag hade saknat dig och det gör jag redan! (L)


Torsdag: Åkte in till stan med Erik & Oscar och träffade Evelina. Fast innan det klippte jag mig... När jag kom hem åt jag Kebab tallrik och senare kom Erik igen, Jag älskar verkligen diig Erik!


Fredag: Vad gjorde jag i fredags?  Jo just det, det va ju midsommar så det firades hemma hos Emmie med blandannat, god mat, jordgubbar och raketer! :D


Lördag: Upp Packa och sen åka till Åhus. Sov hos Farmor och Fafar i deras husvagn med Erik och träffade Marcus och Evelina mellan Lördag och Måndag (Idag)


Söndag: Va i Åhus med Erik, Marcus, Evelina och lite Oscar och ännu mindre Anton P och Vinne. Hade iaf sjukt roligt! Anton min underbara kusin kom också till farmor och farfar och sov där i natt. Han gillar jag inte nu... Han snarkade mig i örat, sparkade mig i ryggen och tog upp mer än halva sängen så jag och Erik fick dela på resten...


Måndag: Åkte hem från Åhus, hem till mitt hus med nya saker som mamma och pappa hade köpt till mig, hem till ett hus med nytt vardagsrum ;)


Nu sitter jag här med tryckaren Isak bredvid mig och göttar mig i det nya vardagsrummet... ;)


Förresten rösta ¨på mig! :


Ha det bra!


Hej svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards