Älskaardiig

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Elin - 16 juni 2011 00:07

Tjenamittbena!


ojdå, har jag inte skrivit sen i söndags?  Jag har faktiskt haft rätt så fullt upp.


Jag ska ta måndag, tisdag och onsdag (idag eller igår om jag ska vara exakt) nu och sen ska jag nana.


Måndag: Hmm, vad gjorde jag? Jo jag va i K-stad med mamma och handlade lite. För min del blev det nya kläder från nter sport, nya skor från skopunkten och handbolls skor från team sportia + lite andra småsaker. Jag vet att det är fel tidpunkt på året att köpa handbolls skor men eftersom att det är handbollsläger på söndag - onsdag så va nya handbolls skor ett måste.

På kvällen va jag med Erik, Oscar, Isak och Lucas.  När jag skulle hem tjatade dom så mycket så det slutade med att jag, isak, oscar och erik sov hos erik mellan måndag och tisdag. Jag och erik somnade vid 5... ;)


Tisdag: Vi åt frukost vid typ 12 och sen klädde jag på mig mina vanliga kläder. Johan kom också. Sen spenderades dagen med killarna. Vid lite över 5 cyklade jag hem. Erik och Johan kom igen vid lite i 6 och sen cyklade vi ner och kollade på när mitt älskade lag tränade. jag har alltid tyckt att vi är helt oseriösa men sitter man bredvid och kollar märker man hur förjävligt det är. Så sjukt oseriöst, det  är helt sjukt. Sen hem och sen somnade jag på soffan.


Idag eller igår om man ska va noga: Jag, mamma och mormor åkte till malmö med tåget vid tjugo över 12. Vi skulle köpa in kläder till Lansi men även gå i lite affärer. För min del blev det 2 par nya schorts, 2 nya linnen och ett par nya öronhängen. Vi åkte från malmö vid 20 i 7. Vi va hemma vid 8 och sen körde vi hem och åt kebabtallrik som pappa hade köpt. Erik och Johan kom och har vatt här ikväll. Jag har även svarat Anna, hoppas hon blev nöjd. Men nu ska jag faktiskt nana.


Ha det bra!


Hej Svejs!


Bjuder på en bild:


  Bara för att vi har de coolaste/finaste linnena som finns! ;) (L)

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards