Älskaardiig

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Elin - 8 juni 2011 21:41

Tjenamittbena!


Jag har inte skrivit sen i Fredags förmiddag.

Så här kommer fredag kväll, lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag.


Fredag kväll: Erik & Louise va här hela kvällen. Erik sov iochförsig här också, underbart! Fast när jag va jätte trött och ville sova låg han och spelade och hade såklart mobilen på högsta volym... Haha Erik style det! ;)


Lördag: Vi åkte till Helsingborg och spelade Ov beachhandboll. Erik följde med. Lag röd kom typ delad femma och lag gul kom trea.


Söndag: Städa på sisesta med laget typ. Fyfan, hur kan man bo någonstans där det ser ut så? Helt sjukt. Jag, Erica och Lars åkte hem vid 2 för jag och erica ville på byamarknaden. Vi gick där en runda och sen gick vi hit. Vi cyklade till Erik där även Lucas va. Vid cyklade hem till Erica också sen och hade vattenkrig och lite sånt.


Måndag: Städning på sisesta även då. Fast då åkte vi inte hem från vid 6. Erik kom till mig i Måndags kväll tror jag... Jo det gjorde han.


Tisdag: Skola igen, nästan som vanligt faktiskt. Sen följde jag med Erica till Lansi och hjälpte hon att välja en avslutningsklänning.  Sen va jag med hon. På kvällen va det handbollsträning, väldigt oseriöst men ändå roligt förutom när mitt knä "vred" sig.


Idag (Onsdag): Skola, vi städade klassrummet och bar upp anders saker till bibloteket där han ska ha sin nya klass nästa termin. Vi fick även brev från eleverna i Lönsboda och ajg ville svara men hann inte... Men det löste sig eftersom att jag ordnade annas hotmail adress så svarade jag via e-mail och har därför fått ett nytt svar idag. Det är jätte roligt, verkligen! Dessutom verkar jag och Anna ganska lika, hoppas att det är så också. Jag har även städat mitt rum idag. jag är duktig... ;)


Nej nu har ett programm som jag vill se börjat så hejdå.


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards