Älskaardiig

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Elin - 17 juni 2011 23:45

Idag har världens snällaste & finaste hund lämnat denna jord.

Det va bäst såhär vännen, du slapp lida och vi slapp se dig göra det.

Visst är det jobbigt nu i början, särsklit för Agnes, Ebba, Josse & Matti men i slutändan är vi glada att det slutade såhär.

Jobbigast är det nog faktiskt för Josse. Du va den hon gick och pratade med om dagarna när hon bara låg hemma. Nu kommer det va tomt.

Du kommer alltid finnas i våra hjärtan, vi kommer alltid älska dig.


2011-06-17, dagen då du lämnade oss...  


 

Av Elin - 17 juni 2011 23:31

Tjenamittbena!


När skrev jag senast? I onsdags va? Eller i torsdags om jag ska vara exakt... ;)


Här kommer lite snabbt om idag och igår.


Igår (torsdag): Först gjorde jag ingenting men sen kom Erik, Johan & Oscar. Vi cyklade hem till Erik. Johan skulle hem efter en stund och sen efter ytterligare

en stund kom Tim och sa att vi skulle hem till Oscar och passa han. Vi gick till Oscar och va där tills typ 8. Då hade Tim vatt ledsen 2 gånger och sprungit ut 2 gånger. Jaja till slut gick det bra iallafall. När Martin hade kommit hem och Tim skulle sova så cyklade jag, Erik & Oscar till Erik. där spenderades resten av kvällen.


Idag: Gick upp vid lite över 10 för jag skulle va med Erik men han fick ont i huvudet. Så idag har jag inte gjort mer än att laga kvällsmat. ;) Gott blev det!

Nu ikväll va vi hemma hos mormor & morfar för Bill va där. Världens snällaste Bill! Vi kom nästan precis hem och nu sitter jag här i soffan.


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jo jag ska packa och sen på söndag-onsdag blir det handbollsläger i Lund. ;)


Det är verkligen helt sant, tro mig!


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards