Älskaardiig

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Elin - 12 juni 2011 23:48

Tjenamittbena!


Awesome kväll!


Först åkte vi och kollade när alla studenterna skulle gå in på studentbalen, (jag, madde, anton, albin och kimmen) Vissa va jättefina med fina klänningar och frisyrer medans andra så rent ut sagt förjävliga ut. Där va blandannat en ,en gult stort hår med oranga slingor, inte så snyggt enligt mig iallafall.


Sen åkte vi en bit bort till finjasjön och hade picknick. Vi åt pastasallad och sen tog vi några kort. Solen gick tyvärr imoln och det började blåsa kalt så vi körde hem och åt efterrätt i deras uterum. Det gick det också.


Bilder:

    Ellerhur va dom fina?


           

Av Elin - 12 juni 2011 15:39

Tjenamittbena!


Fredag: Skolavslutning! Kyrkan, säga hejdå till alla och sen hem. Vid 2 körde vi till hlm för Jesper tog studenten. Vi träffade även Erik, Johan och Julia där. Hem, slå in paketen och sen gå bort till dom innan Jesper kom hem. Sen spenderades kvällen där.  Gud vad tiden har gått fort, kan det va sant, tar jesper reda studenten? Va det så längesen vi spelade fotboll på er gräsmatta nästan var dag?  Va det så längesen vi nästa va som syskon? Ja tydligen...


Lördag: Vad gjorde jag igår? Nästan ingenting fråns vi cyklade till Lena och dom vid sju. Jag och Jscob spelade ps2, wii och kollade på film. Övertrötta + väldigt dålig humor = ingen bra kombination. Haha men roligt hade vi iallafall.


Idag: Jag har inte gjort så mycket idag. Jag skulle ha vatt med Erik men nej. Men om en stund kommer Madde och dom och så ska jag följa med och kolla på studentbalen och sen ha picknick vid finjasjön med dom.


Ha det bra!


Hej Svejs!


Bilder på Jesper:

     

Bilder från skolavslutningen på mig och mina underbara kompisar:

         

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards