Älskaardiig

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Elin - 30 mars 2011 21:23

Tjenamittbena!


Jag trodde faktiskt att jag skrev igåt med det gjorde jag tydligen inte.


Först va det skola, sen hem och fixa lite och sen göra vid miig och följa med pappa upp till hallen. Där va det 2 stycken som skulle prova kläder. Vid kvart i 6 hämtade vi Julia och sen Wilma och till sist Cassi. Vi körde in och kollade på IFK Kristianstad vs. Näsby IF  (P98) vinnst åt de duktiga IFK killarna i den matchen.


Idag då? Joo jag bev hämtad tjugo i 7 i morse... Lagom trött nu alltså.

När vi kom fram till RP Frukt fick jag kolla på Camilla lite, sen kom Magnus och sa att Tobbe skulle visa miig en sak som jag skulle göra, det va typ nån kundstatistik av nått slag. Höll på med det till lite över 2 tror jag , var tydligen för snabb enligt Tobbe och Magnus men ändå. Sen gjorde jag inte så mycket. Efter ett tag började jag hjälpa Tina, gick helt okej det också. Åkte hem vid lite över 4, då va jag riktigt trött så jag somnade på soffan. Handbollsträning nu ikväll, jag får verkligen psyke! Jaja, har ätit nu och snart blir det nana för jag blir hämtad tjugo i 7 i morgon också...


Ha det bra!


Hej Svejs!


   Du är min solstråle, du lyser upp min dag.

~Jag älskar dig!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards