Älskaardiig

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Elin - 12 mars 2011 16:42

Tjenamittbena!


Match mot näsby idag med favorit tjejerna. Vinnst med 7-22! Utklassning!


Efter matchen va jag, pappa och Cassi inne i stan och köpte 2 par nya skor till miig. Skulle egentligen bara köpa ett par svarta converse, det köpte jag. Men när vi skulle gå och betala stannade pappa och kollade på ett par skit snygga joggingskor, och började prata med han som hjälpte oss... Jag och Cassi fick prova någon konstig maskin som visade att jag är platt fotad och att jag belastar mitt vänstra knä mer än det högra så det slutade med att det blev ett par joggingskot med, dock inte dom vi kollade på från början men ändå sjukt snyggaoch nu i efterhand kom jag på att dom va likadana som Wilmas. Efter det gick vi och åt.


Hem testa mammas handbollsskor, passade typ faktiskt. Herregud ja ha värsta bigg mama fötterna ju! Från 39 och 1 tredjedel till 40 och 2 tredjedelar i joggingskor!


Nu sitter jag här, lite senare ska vi hem till kusins lilla älsklingar och fira den stora skitungen som fyller 5.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

 

nya skorna:

 

mammas skor:

  

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards