Älskaardiig

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Elin - 6 mars 2011 13:06

Tjenamittbena!


Sitter här på pappas data och kom på att jag inte har skrivit på bloggen på 2 dagar så jag  ska skriva om dom också nu så det kan bli ett lite längre inlägg, jag vet inte.


I fredags va det först skola. Efter skolan skulle jag ha vatt med Erik och Oscar men dom bara stack... Jag cyklade hem och både jag och mamma somnade på soffan. ;) På kvällen åkte vi hem till Ämly och domoh åt lite god mat. Erik kom också, jag och emelie diggar Johan! Han har så jävla rätt i det han säger!


Igår va jag med Louise. Vi gjorde inte så mycket egentligen. Vid 3 cyklade vi ner till församlinghemmet där jag skulle gå modevisning för Lansi. Fan vad omständigt allt ska va! Jaja det gick väll helt okej. Efter det cyklade jag och Lollo hem och fotade lite. Bilderna kan jag inte visa för dom har jag på min data och jag är på pappas nu. På kvällen åt vi pizza men jag va inte alls pigg och hade nog lite feber.


Idag har jag inte gjort så mycket. Mamma är och handlar nu så när hon kommer hem ska jag göra snöbollar... ;) Jag har nog fortfarande lite feber och är väldigt täppt i näsan... Men hoppas jag blir bätte tills imorgon iallafall.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards