Älskaardiig

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Elin - 25 mars 2011 18:52

Tjenamittbena!


det hät va ju inte bra, jag har slarvat med bloggen eller me allt annat på datan hela veckan...


Det här kan bli ett långt inlääg för jag ska berätta lite smått om tisdag, onsdag, torsdag och fredag...


I Tisdags va det skola, slöjd och sånt, hittade massa gamla foton. Så på kvällen gjore jag ett fotoalbum, va även uppe i sporthallen och kollade på f-96.


I onsdags va det skola sen vet jag faktiskt inte vad jag gjorde men påkvällen va et handbollsträning och sen blev det Erik iallafall. Looveuu min underbara skatt! <3


I torsdags va det skola, hade handboll och lite sånt. Åt uppr på furutorp, lite ovant men vi har gjort det rätt många gånger förr. Efter skolan va jag med min skatt (Erik då), vi gjorde inte så mycket. Nu borde han va nöjd för vi va hos han. På kvällen "tränade" jag handboll. Tränade typ 10 minuter sen fick jag ont i revbenen.


Idag va det skola, sen nu är jag med Erica, hon sitter och pratar med Erik, ellie också, hon frågar erik om man älskar lila. Lååånge Erik!!


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards