Älskaardiig

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Elin - 3 mars 2011 15:16

Tjenixen!


Flåttt! Jag skreev inte igår jag vet jag är taskig!


Därför kommer här lite kort om gårdagen:

Först skola som vanligt sen va jag med Erik! Efter det va det handboll!


Idag va det skridsko i skolan, jag lärde miig 4 nya saker:

*Skridsko är helt okeej faktiskt.

*Man får jävligt ont i knäna av att åka skridskor.

*Man får jävligt ont i Fötterna av att åka skridkor.

* Åka baklänges.


Visst är jag duktig?!


Nu sitter jag här med väldigt störiga Erica! Vi kollar datan såklart men nu ska vi göra läxan fast Erica ska bli normal först! Hon döper om typ alla i Ifk...

Erik han får heta Erik, Oscar får heta Oscar datanörden, Anton ¨får heta Mr Muskelben, Johan får heta Anton, Nils/Nisse får heta Dill, Felix får heta Felix, Adrian och Erik får heta långskonkarna för dom bryr hon inte siig hon, Mårten heter Mårten Gås, Robin får heta kusinen Robin, Vinne får heta Kines, Ludde får heta Samris Ludde och Janos får heta Janofschki... fina namn va? haha.


Neej nu ska vi börja men läxan... Jag har damp på Anders för vi har inte gjort något Geografi i skolan denna veckan och vi har ändå ett land denna veckan så jag får göra hela landet är hemma hos Erica i Seneberga. Fråga INTE var det ligger, jag vet Seneberga va fan är det för någon by/stad, jo det ska jag berätta det är en LITEN håla typ som en liten grusväg medtyp 5 hus, och så heter det Seneberga istället för Vinslöv... En grusväg får ett eget namn som en stad? Sjukt! Men jag bryr miig faktiskt inte Erica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Haha

Skit samma, no lifers!


Ha det bra!

                         Liverpastej!

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards