Älskaardiig

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Elin - 19 mars 2011 11:02

Tjenixen!


För det första förlåt miig jag har varit slarvig och inte skrivit förlåt.


Men jag kan förklara... För det första så har jag inte orkat och för det andra så har jag inte haft tid på här kommer ett inlägg om torsdag, fredag och så långt så vi har kommit på denna dagen idag, alltså lördag!


I Torsdags va det skola, sen hem och göra ingenting tror jag, vid 5 åkte jag, mamma och pappa upp till hallen och kollade på nya saker till handbollsklubben. Efter det va det träning, förjävligt, det va iochförsig inget fel på själva träningen. Sen hem och äta, lite engelska och sen gick jag och la mig och läste.


I går, först skola sen va jag med Erik och Oscar och dampade lite tills typ lite i 4.

Vid lite över 5 gjorde jag vid miig för vi skulle på kalas. Det blev lite vår klädsel, ny tunika från julia, svarta tights (stavning) och en ny jeans väst...

jaja skit samma, kalas, albin somnade i mitt knä, sååååå mysigt när man känner att han slapnar av mer och mer och till sist somnar.


Idag, vaknade vid typ lite i 10 och nu sitter ja här i soffan med datan i knäet och kollar på tv... Faktiskt med pyjamasen (stavning) fortfarande på ;) Senare idag blir det ifk-lindesberg med laget.


Ha det bra!

 

Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards