Älskaardiig

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

fullt upp ;)

Av Elin - 20 april 2011 16:35

Tjenamittbena!


Igår eftermiddags cyklade jag ner till Lansi, där va Cornelia.

Vi flumade lite och sne cyklade vi hem till miig och hämtade träningssaker och sen cyklade vi upp till hallen. Träning, tjänade 30 kr var. Och sen hem till mormor, samtidigt som vi kom dit kom också Erik, Isak och Johan. Vi åt och sen kollade vi lite på tv och sen gick dom hem.


Jag och Cornelia flumade lite till, vi räknade blamdannat att dom sjunger popular ca 25 gånger i låten popular och att dom sjunger club ca 43 gånger i låten In the club. ;)


Vi somnade lite typ 23.50 eller nått.


Idag vaknade vi vid typ 9. Vi gick ner och pratade lite med mormor innan hon cyklade till Lansi.

Sen gick vi och fixade lite, gjorde vid oss och lite sånt innan vi cyklade till Erik där han, Johan och Isak va. (Även nemo va där (Isaks hund)). Vi gjorde inte så mycket där, lekte lite med nemo och lite så. Sen cyklade jag och Cornelia tillbax till Mormors hus och hämtade lite saker, och tuggummi till hånge isak.


Sen cyklade vi ner till Lansi och åt middag på fiket med mormor och sen cyklade vi hem här. Efter en stund kom Pia och jag fäljde med till hlm, för Cornelia och Tilda skulle till stan och jag hade lite jag behövde köpa. De blev ett par solglasögon, toffsar, klämor och en penna för min del. Jag tog bussen hem vid tjugo över 3 och nu sitter jag här. Ikväll blir det handbollsträning och sen vet jag inte.


Ha det bra!


Hej Svejs!


Erik Isberg, I love you! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2014 15:49

Jag har nu bestämt mig för att byta bloggportal. Då jag har börjat tycka att det är rätt roligt att blogga igen så kände jag att jag behövde en ny start. Det första inlägget jag skrev här var den 26 juli 2010 och det har ju hänt en del sen dess, jag ...

Av Elin - 25 november 2014 14:16

För ett tag sedan skrev jag att jag hade fått hem ett grymt rosa paket i postlådan. Det paketet innehöll ju en kamerarem som jag fick äran att resencera. Nu har jag använt den ett tag (även om det inte har blivit så spciellt mycket fotande den senast...

Av Elin - 25 november 2014 14:04

Igår och idag har jag varit 2 coo 4 school eller något. Huvudet vill inte alls som jag vill, det gör ont och jag känner mig helt seg. Igår va jag därför hemma hela dagen och gjorde egentligen inte så mycket. Fixade enbart lite på mitt rum eftersom at...

Av Elin - 14 november 2014 05:45


Har man någongång fått sitt hjärta krossat, riktigt trampat på och brutalt misshandlat, så får man för sig att man aldrig kommer bli lycklig igen. Man går rundor och bär på något som tynger ner en. Efter ett tag så blir livet bra, man hittar en varda...

Av Elin - 7 november 2014 14:34

Fick hem ett fint rosa paket med ett grymt inehåll för någon dag sedan. Har fått äran att rescensera en kamerarem från Cochise Design och jag måste bara visa hur fruktansvärt fin den är. Det är alltså komma ett inlägg till om denna skönhet när jag ha...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards