Älskaardiig

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Elin - 13 april 2011 21:15

Tjenamittbena!


Först och främst kolla in: http://handbollstjejer.bloggplatsen.se/


Nu till miig.


I går va det skola, sen va jag med Erik och Storebror (Oscar) Jag och Oscar har infört en väldigt bra regel för ett tagsen, funkar perfekt. Sen hem för dom skulle träna.

Efter deras träning kom Erik.


Idag va det inte som vanligt i skolan, Vi hade basket turnering (kom tvåa...) och sen cyklade vi till skolan och åt och efter det slutade vi, alltså vid ca halv 12. :D

Hem och efter en stund kom Erik. Han hade ont i huvudet oh somnade och sov i typ 10 min enligt miig jag vet inte för jag kollade inte på klockan sen va han vaken en pytte stund och sen somnade han igen. Han vaknade av att jag gick och tog ett päron och när jag hade ätit upp det somnade båda två och sov i typ en och en halv timme. ;) Trötta basket spelare!


Ikväll va det handbollsträning, gick helt okej.


Nu taggar vi inför skånemästerskapen!


Just nu sitter jag och Erica och fantiserar! Vi har VÄRLDENS BÄSTA fantasi!!!


Ha det bra!


Hej Svejs!

Glöm inte kolla: http://handbollstjejer.bloggplatsen.se/


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards