Älskaardiig

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Elin - 9 april 2011 21:24

Tjenamittbena!


Dans, dans, dans, det är vad min dag har bestått av...


Först genrep, sen hem och äta. Tillbax till dansen, göra vis siig till första uppvisningen och sen flöt den bara på. Det gick väll helt okej, gjorde inte bort miig, gjorde inte ens fel tror jag.


Sen fika och sen dax att göra vis siig inför andra uppvisningen. Den gick också helt okej, gjorde kanske fel på sista dansen men skit samma, där gjorde alla fel.


Sen avslutning, känns lite tråkigt att ha tränat så mycket och nu är det slut...


Agnes kom upp och så gick/cyklade vi hem till mormor och åt, ska sova här inatt...

Nu kollar vi på typ rosa pantern och äter glass.


Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, förresten om det är något ord som har blivit helt cp så är det för att mormors tangentbord är cp...


Ha det bra!


Hej Svejs!


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards