Älskaardiig

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Elin - 2 april 2011 20:00

Tjeeeeeeeeeennnare!


börjar med gårdagen.


Skola först sen hem. Mina vhk saker kom. Fast det va fel träningsoverall men det andra va rätt i alla fall. :D

Vid typ 5 var nog klockan kom fabror Joakim och mina två goa kusiner. Så gulligt när Anton visar sin syskonkärlek och den lilla svundsjukan när jag busar med Albin.

Vid typ halv 6 kom Nawal och vid lite efter 6 gick vi till Erik. Där va även Johan och Oscar. Så kvällen tillbringades med dom. Jag ägde ut Johan på just dance, haha johan suger på det! ;)


Idag gick jag upp och satt mig i soffan och kollade på lite tv.

Gick och gjorde vid miig vid lite över 12. Samling med mitt underbara handbollslag klockan 1 i hallen. Klockan 2 va det match mot hässleholm, vann vi den vann vi även serien garanterat. Och det gjorde vi såklart eftersom att vi är så underbart duktiga! Så seriesegrare är vi och det betyder att vi ska spela i a-serien nästa år! och vinna där också ;) haha.

Efter matchen blev det Pizza med laget.


Nu sitter jag här i soffan och försöker få hit erik som tycker att jag ska komma till han men jag vill äta kladdkaka och tycker därför att han kan komma.


Ha det bra!


Hej Svejs!


Här kommer lite bilder på mina goa kusiner:

        

Bjuder på en bild från matchen också, fotograf: Erik Stor Galning isberg. (

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards