Älskaardiig

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elin - 22 april 2011 13:31

Tjenamittbena!


Åhus har varit underbart!


Vi träffades i stan vid 2, sen gick vi och fikade. Jag åt glass... MMM, jättegott, bananasplit glass och gröna äppel sorbet.

Sen kollade vi i lite affärer, jag köpte ett turkost linne, love it.


vid typ 4 åkte vi till Åhus, när vi kom till Sandra efter en liten omväg bara för att jossan skulle visa vägen så tog vi massa koert, dansade, hoppade m.m När Marie kom hem så lagade vi mat, tacos, mmm jättegott. När vi hade ätit upp la vi oss på golvet och jaa jag vet inte riktigt vad vi gjorde men efter en stund kom iallafall Marie in med popcorn som vi hångade i oss.


Vi började typ lyssna på musik och dansa/dampa när popcornen va slut. vid 10 satt vi oss och kollade på Eclipse, den va rätt bra.


Vid halv 1 gick jag och mhooa ut och hoppade studdsmatta, jag i t-shirt och shorts, det va faktiskt inte så kallt.


Idag vaknade vi vid typ lite över 9. Vi låg kvar i våra sängar till typ 10 tror jag. Sen åt vi frukost. Vi klädde på oss och packade våra saker, sen gick vi ut och hoppade och sen kom Carina och Johanna. Vi åkte hem vid typ 12. När jag kom hem bytte jag kläder och vid 3 tror jag det va ska vi på kalas till mina kusiner... Hoppas inte vi ska va där jättelänge för det orkar jag faktiskt inte.


bilder från dagarna kanske kommer sen, förresten sandra gillar kenneth andersson. ;)


Ha det bra!


Hej Svejs!

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards