Älskaardiig

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Elin - 5 april 2011 16:33

Tjenamittbena!


Jag skrev inte igår, när jag kom hem från dansen fixde jag lite och sen orkade jag faktiskt inte.


Jaja skit samma.


Igår va det skola, första dagen på veckan...

Hade elevensval, jag hade idrott och jag & emmie bara äger på fotboll! Seriöst, vi är bäst! Hem och fik och fixa lite. Dans kavart över 6 ändå tills kvart över 8, en timme längre än vanligt. Visade danserna för varandra eftersom att vi va många grupper. Gick väll helt okej, jag klarade till och med solot. (Nöjd)


Idag va det skola, tisdagar går rätt fort och tur är väll det att nån dag går fort.

Hem, fika och sen vid tre skulle jag på utvecklings-samtal. Jag hade "tydligen" blivit pratig, bla,bla,bla skitsnack ;) Jajja jag skötte miig och fick bra kommentarer i allt. (nöjd)

Nu sitter jag här och mamma lagar mat. Ikväll ska jag nog kolla på F-96...


Imorgon blir det skola sen ska jag passa min lilla solstråle. Går nog hem med han till farmor för jag har hanndbollsträning sen på kvällen.


Ha det bra!


Hej Svejs!


 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards