Älskaardiig

Alla inlägg under november 2010

Av Elin - 4 november 2010 20:59

NIIICCCEE!

Idag va man med mormor, morfar, mina kusiner och vilma ppå först skåner djurpark och sen det nya badet i hörby. Nu sitter jag här hemma hos mormor och ritar och ska sova här inatt. Imorgon ska jag nog va med Erik och Oscar,antingen här eller hos Erik.  Ha det bra!

Av Elin - 2 november 2010 21:43

HEJA, HEJA PÅ, HEJA PÅ IFK!!!

IFK - LUGI   28-27!

Gött!! IFK vann ikväll mot LUGI med 28-27 och gick upp till en 5 plats i elitserien.

Kan man verkligen bli så arg på en domare som publik? Tydligen, det märkte jag iallafall ikväll, domarna va skit dåliga!

jaja, ifk vann iiallafall och det är huvudsaken.

Här kommer några bilder från matchen som jag hittade på ifk´s hemsida:

      

Av Elin - 2 november 2010 14:24

Tjenixen!

Idag va jag i sporthallen och tränade precis som igår. Kanske inte så smart igentligen eftersom att jag har skiiittt ont i foten! Men men...  Iallafall efter det skulle jag ha vatt med Erik, men nu sitter jag här istället och gör absolut ingenting. Ikväll ska jag kanske in och kolla på ifk. Vi får se. Imorgon blir det iallafall handboll på förmiddagen igen, jag skiter i min fot, jag vill träna för det e roligt. Sen blir nog handbollsträning på kvällen med.


Ha det bra!!

Av Elin - 1 november 2010 22:07

Idag va det först typ frivillig handboll för alla i sporthallen mellan 10.00 och 13.00

Sen efter det va jag men Julia, kollade blandtannat på min film, I love you, Beth Cooper. Efter det gjorde vi en blogg som ni ju kan ta och kolla in: http://theebeestgiirls.bloggplatsen.se/ julia ville inte ha en egen så vi gjorde en tillsammans. Efter det åt vi och sen åkte vi till sporthallen och tränade. Efter träningen åkte jag hem och nu gör jag ingenting. Imorgon blir det först handbollen, får se hur ont jag har i min fot. Efter det blir det Erik. looveuu.


Ha det gött! XD



  

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards