Älskaardiig

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Elin - 23 november 2010 22:38

IFK - YSTAD

Ifk förlorade tyvärr, men det va inte så konstigt eftersom att dem brände så många perfekta lägen. Blandannnat typ 3 straffar. Sen kan man verkligen inte säga att dommarna va dem bästa. Så bra stämmning har det nog aldrig varit i Arenan förr, och allt tackvare att dommarna sög. Dem dömde imot ifk hela tiden och hade matchen spelats i ystad hade man kunnat säga, jv hemma dommare! Jaja efter matchen körde jag och pappa hem och sen blev det historia. Imorgon blir det nog skola, har inen feber nu och har varit feberfri ungefär hela eftermiddagen. Hoppas att jag är feberfri imorgon när jag vaknar också för jag måste bli frisk, iallafall tills på torsdag! Sen vill jag till skolan för att inte komma efter i allt dem gör nu. Och Erik måste få tillbax sin geografi bok. Neej nu ska jag kolla datan ca 20 min till ungefär sen blir det sova.


Ha det bra!



Av Elin - 23 november 2010 14:19

Jag orkar bara inte göra dem där tråkiga sakerna... Har jätte tråkigt, men men får väll ta och göra dem så att det blir klart, sen måste jag lösa så att Erik får tillbax sin geografi bok för den fick jag för han hittade inte min, sen när han hade kört och jag skulle ta en sak i min väska så låg den där så nu har jag två geografi böker här hemma medans Erik inte har någon...

Av Elin - 23 november 2010 13:34

Sjuk idag igen. Men är bättre som tur är, det börjar gå framåt. Kanske blir skola imorgon, på torsdag måste jag va frisk för då är det klasshanboll  och det MÅSTE jag va med på!

Nu sitter jag i soffan med datan i knäet ocoh tv:n är påe. Mamma har nästan precis kör till jobbet igen så jag har väldigt tråkig. Snart kanske jag får göra läxan som Erik och Oscar kom med igår, Snällt av dem ;D <3 När den är klar kanske jag tar och kollar på en bra film eller så blir det tv:n eller datan lite till. Har bara ett litet problem, eller kanske två. Svenska läxan som va en av sakerna Erik och Oscar hade med sig där fattar jag typ ingenting och sen glömde dem ta med min skrivbok så jag får skriva på ett lösblad nu och sen får jag skriva in det i min skrivbok, om jag inte slipper det för Anders. Nu väntar Geografin och Historian så hejdå. Men snälla underhåll mej!


Bjuder på en bild:

         

Asså jag har massor av bilder men aldrig någon som jag gillar...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards