Älskaardiig

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Elin - 13 november 2010 18:13

Det har inte blivit några inlägg på denna bloggen sen i tisdags, så nnu är det dax igen.

Igår va det först skola som en helt vanlig fredag, sen va jag med Wilma. Vi va och hämtade saker hemma hos hon, sen körde vi hit och gjorde vid oss. Vid typ halv 5 åkte vi till Erik, där va Oscar också. Vid lite över fem kom Vinne och Johan också, då blev ja och Wilma helt plötsligt skit blyga. Vi känner inte människorna, och Vinne tyckte att vi va skit lika så han frågade vem som var vem. Vid 6 tiden kom Isak också.Kvällen va den roligaste på väldigt väldigt länge och jag och Wilma var inte allls blyga efter en stund. Så nu har jag lärt känna 2 nya personer, och Vinne började kalla mig fyrkant...

Din sömniga Kines med mascara ;)


Wilma sov här inatt. Vi skulle samlas med handbollen klockan 07.15 imorse för vi skulle spela i Halmstad 10.00 Gick bra, vann med 11-9 men Wilma blev skadad och jag har ont i mina jävla hälsenor. :( Sen efter det åkte vi och åt lite sen körde vi hem. När vi kom hem blev det tiger balsam på hälsenorna, sen somnade jag.

Nu ikväll skulle jag igentligen vatt med Wilma och Emmie men dem orkade inte så vi skulle nog ta det imorgon istället. Vad jag ska göra istället vet jag inte.

Imorgon blir det handblolls match hemma mot H78 Sölvesborg. Klockan 12.00 i Furutorpshallen, kom och kolla vettja. ;)


Ha det bra!¨

♥E

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards