Älskaardiig

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Elin - 7 november 2010 22:26

Du är det finaste någon kan få och så har jag fått dig. Det är helt underbart. Du är det bästa som har hänt mig. Att vara med dig känns så himla bra. Varje gång jag rör dig dunkar mitt hjärta snabbare. Du betyder sjukt mycket för mig. Du gör mig glad. Med dig kan jag verkligen vara mig själv. Du är den finaste stjärnan på himlen som lyser upp allt i mörkret. Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund utan dig känns som en evighet. När jag inte ser dig, tänker jag på dig. När jag inte ser dig så lever jag med längtan, längtan efter dig. Jag vill verkligen att du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat! <333
E♥E

  
Av Elin - 7 november 2010 20:55

Ikväll blev det en god Pizza till kvällsmat. Nu sitteer jag här och tittar på vem kan slå Filip och Frerik och ska nog även ta lite glass tror jag. Imorgon är det skola :(  Är lovet redan slut?? Det har varit skönt med lov, tänk snart är det ju Jul. Herregud vad fort tiden går. Men iallafall ska jag vara ledig från skolan den 10 december för då ska jag, mormor, morfar och två av min kusiner till stockholm och kolla på idol finalen.


Jag tänker på dig varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund när jag inte ser dig.


Y E

Av Elin - 7 november 2010 18:35

Idag va jag på kalas hos Agnes. Boken som jag gjorde mest på skoj blev väldigt uppskattad av alla. Agnes tyckte att det sista var väldigt roligt och hon sa till alla att läsa. Hon gillade även presenten hon fick av Erik. Jag hoppas att hon andvänder den mycket nu. Min gammelmormor tyckte det var väldigt roligt att Erik var med och Agnes lilla kusin Anton gillade Erik väldigt mycket. Han sprang och ropade och hoppade på Erik hela tiden. Efter kalaset va jag med Erik en liten stund. Jag älskar diig! Du är det finaste någon kan få och så får jag dig! Du är underbar! <3

Jag lovade ju att jag skulle visa Grattiskortet jag gjorde till Agnes även om lite av det var kalkulerat, men det mesta har jag ritat själv. Så här kommer det:


  

Inte världens bästa bild kanske men den får duga.


Ha det bra!

YE

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards