Älskaardiig

Underbara vänner <3

Av Elin - 28 juli 2012 20:54

Tjenamittbena!

I tisdags åkte jag till Maria Magdalena marknad i Åhus med farmor, farfar och min gammel mormor. Sen stannade jag hos Louise i Åhus där även LT va. I tisdagskväll va vi med Jakob och Emil. Sjukt chill.

I onsdags drog vi till stranden. Där träffade vi Bellha från Höör. Vi chillade på stranden hela dagen och sen på kvällen åkte jag hem. Tågen gick inte från kristianstad så pappa fick komma och hämta mig.

I torsdags åkte jag och Bellha till Louise i Åhus. Vi kom dit och efter en stund drog vi till stranden. Där träffade vi fina vänner och badade och sånt. Vi stannade på stranden ganska länge i torsdag. Chillade med fina vänner och såg konstiga personer som gjorde något man inte borde göra på stranden, utanför restaurangen vid den tiden...

I går drog vi till stranden. Chillade och sånt. Badade med jeansshorts. Hehe, va så sugna på att bada och orkade inte byta om. Sjukt skönt va det iallafall. Men sen skulle vi sitta på stranden och äta och chilla ett ganska bra tag så det blev ganska kallt... När Robin och Nisse åkte med bussen så cyklade vi hem till Louise och duschade sen cyklade vi till Felix och kollade på film med han, hans syster och Emil. Men Emil drog tidigare än vi så vi chillade med Felix. Fett cool kille alltså.

I dag vaknade vi halv 12, det va inte riktigt meningen. Vi va på stranden vid halv 1 och då va alla andra redan där. Det va inte så fint väder som de andra dagarna men killarna har badat hela dagen. Vi tog bussen från Åhus 18.18 så jag va hemma vid 19.18 Nu har jag ätit så nu ska jag bara chilla hela kvällen.

Tack för några underbara dagar, Louise, Bellha, Chloé, Halide, LT, Vinne, Nisse, Robin, Simon, Anton, Freddan, Erik, Johan, Felix, Nillen, Oscar, Felix, Emil, Jakob och en massa andra som jag säkert har glömt...

Sen så lovade jag Vinne och halide att skiva om de..

Halide hon är biffig och världsbäst, säger vi iallafall ;)

Vinne är en riktigt awesome vän. Så rolig och "taskig" men ändå så sjukt snäll.