Älskaardiig

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Elin - 7 juli 2012 20:19

Tjenamittbena!


I onsdags följde jag med pappa och kollade på juniorernas träning, innan juniorerna så tränade P98-99 så jag kollade lite på de också, hahahahaahahahahaha stackars lilla Ludde. ;)


I torsdags ändrade jag och mamma skenan till tummen, det blev faktiskt jättebra, härligt att jag slapp åka till vårdcentralen för att fixa det. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, inte mycket tror jag... Jag är ganska lat av mig om man säger så... Jag vet att Ludde stog för underhållningen via sms nu när älsklingen va iväg.


I går gick jag upp typ 12.00 ;) hahaha. Letade fram massa, och då menar jga massa, gamla kläder som kusinerna va och hämtade. Även några par skor. Kusiner + moster va överlyckliga över att få så mycket nytt, typ 5-6 kartonger...

På kvällen bakade jag kladdkaka så Lena och Krister kom och fikade. De va här gaska länge och när de körde hem vid 00.45 så gick jag och la mig...


Idag väckte mammamig 08.20 Gick upp och tog på löparkläder och sen följde jag med pappa till hallen där herrarna skulle göra fystest. När de sprang coopertestet så passade jag på att springa slingan, känner mig duktig då jag inte gillar att springa sträckor och verkligen inte själv. När de va klara med testerena körde jag hem och åt sen satt jag mig i soffan. Kollade lite saker sen gick jag och duschade. Efter det har jag inte gjort mycket mer än dampat på Partille cups hemsida...


IFK gick iallafall till final men blev tvåa detta året också. Dock är det sjukt bra. De killarna är fan grymma!


Ha det så bra!


♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards