Älskaardiig

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Elin - 30 juli 2012 19:00

Tjenamittbena!

Igår åkte jag och Bellha till Åhus och träffade massa fina vänner. Vädret va kasst men vi hade roligt ändå.

Bellha följde med hem för hon skulle sova här. Jag duschade sen cyklade vi till Erik där Freddan och Nisse också va. Vi chillade hela kvällen och det slutade med att alla somnade så jag och Bellha sov där inatt, så kan det gå..

Idag så har vi inte gjort så mycket. Jag och Bellha cyklade hem vid 4 för då skulle killarna åka och träna. Jag började städa rummet och Bellha gick och duschade för hon skulle sova här inatt också. Men sen smsade hennes storasyster som åker till Spanien imorgon och skrev att hon verkligen ville att Bellha kom hem och sa Hejdå. Så vi skyndade oss och gick bort till stationen där Bellha tog tåget...

Nu sitter jag och chillar lite, ska äta och sen fortsätta städa. Hoppas dock på att världens underbaraste pojkvän inte har något att göra..

Ha det bra!

Lite bilder:

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards