Älskaardiig

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Elin - 22 juli 2012 15:37

Tjenamittbena!

Det va ganska längesen jag bloggade men det har inte gått att blogga i Åhus.

Nu är jag iallafall hemma och bloggplatsen appen har kommit vilket är ännu bättre.

Här kommer lite från dagarna i Åhus:

Fredag: Jag och mamma kom till Åhus och fixade lite. Sen cyklade vi ner till handbollen och kollade på släktingar när de spelade. Det gick sådär men de va duktiga ändå. På kvällen så åt vi med familjen Olsson + Agust. Sjukt gott va det. Sen cyklade jag, Jacob och Agust och köpte Ottos glass. Glass av världsklass!

Lördag: Vår tur att spela. Började väldigt dåligt men sen blev det bättre och vi vann resten av matcherna. P98-99 spelade också, mot 98:or och det gick väll helt okej faktiskt.

Söndag: Några gruppspels matcher kvar, två vakanta, 1 förlust och 2 vunna. Vi blev tvåa i gruppen och fick möta Lugi. Vi lyckades vinna och fick möta Åhus i kvartsfinal. Men det va inga problem, vi lekte med dem i anfallet och vårt försvar var mega bra. Sen hade de inte en enda målvakts räddning medans vi hade Cassi i vårt mål som är obeskrivligt bra. Vi fick möta Göksten från Eskilstuna i semi men där tog det slut för oss. Göksten va duktiga och vann hela alltet.

Det va typ de "viktigaste" dagarna. Men jag har varit på handbollen var dag och umgåtts med massa fina vänner och kollat på handboll.

Igår spelade jag en match med soffliggarna i herrar motion men de va inte speciellt bra...

Men Vinslövs herrar vann allt, vann finalen mot IFK och det va faktiskt lite kul.

Efter deras final så va vi några stycken som umgicks lite. Lollo lyckades dock tappa sin mobil (iPhone) mellan stenarna och i havet så den hittade vi inte. Och vi letade väldigt länge... Oscar och Alfred följde mig hem till campingen och efter en stund kom Emmie, Julia och Jack så vi spelade Fia med knuff till typ klockan 1... Jag är sämst... Men vi spelade en runda plockepinn också och det vann jag faktiskt ;)

Idag har jag duschat och plockat ihop mina saker. Vi kom hem för typ en timme sen, det är väldigt fint väder men jag ligger inne och tar det lugnt, det har varit en fullspäckad vecka och jag är så fruktansvärt trött...

Ha det bra!

Lite bilder från Åhus...

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards