Älskaardiig

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Elin - 9 juli 2012 00:31

Tjenamittbena!


Idag har varit en tråk dag, jag har varit så fruktansvärt uttråkad och rastlös...


Men det har varit fruktansvärt fint väder och jag har iallafall varit utomhus. Så skönt men sååååå varmt. Funderade på att köra till mormor och bada men hur kul är det att cykla dit själv? Så det blev inget bad idag... Men har gjort lite allt möjligt, UTOMHUS.



Imorgon blir det sjukgymasten och sen vet jag inte rikitgt. Hoppas på att få träffa Erik så snart som möjligt, saknar honom något enormt nu... Över en vecka sen vi träffades...


På tisdag är det beachhandbolls träning på kvällen


På onsdag ska jag kolla på först P98-99 när de tränar och sen juniorerna när de tränar


På torsdag blir det åhus och sen börjar beachandbollen.


Jag längtar något enormt!


Ha det så bra!


Nu har till och med jag fått lite färg, på ryggen iallafall, så underbart, ÄNTLIGEN, svenska sommaren levererar, idag iallafall... ;)

 

♥ njut av livet, du lever bara en gång ♥

                     

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards